יום הולדת כדורגל

מהלך האירוע : יום הולדת כדורגל זו חוויה חובה לכל ילד או ילדת יום הולדת. ספורט הולדת מביאה אליכם ליום הולדת את חווית הכדורגל הגדולה של המשחק הגדול ביותר שקיים – ברצלונה נגד כוכבי ליגת האלופות. החל מחליפת כדורגל מלאה לכל ילד\ה (לשימוש בהפעלה בלבד)   ומגרש כדורגל הכולל שערים באווירת ליגת האלופות. ילד\ת היום הולדת הוא הקפטן או הקפטנית ומלוא תשומת הלב מכוונת אליו. נתחיל מכניסה חגיגית של קפטן\קפטנית יום ההולדת למגרש. ומשם קפטן\קפטנית יום הולדת וכל הילדים יעברו חוויה של אימון, תחרויות מדליקות עבודת צוות וכמובן תחושת ניצחון.

ספורט הולדת נותנת לילדים את כל מה שהם מדמיינים על ליגת האלופות  והכל באוירה חיובית תוך שיתוף כל הילדים בחוויה הנפלאה. הבנות שמגיעות לחגוג שותפות מלאות לאימון, לתחרויות ולמשחקים בחגיגת יום ההולדת.  

יום הולדת כדורגל כולל אבזור מלא.

  • * פעילות של שעה וחצי, הפעלות, תחרויות ומשחק כדורגל ליגת האלופות
  • *  תלבושת 2 חלקים כוכבי ליגת האלופות / ברצלונה
  • * פונפונים לעידוד הקבוצות במשחק הגדול
  • * מדלית ניצחון לכל המשתתפים, כי אצלנו בספורט הולדת כולם מנצחים!
  • * גביע ליגת האלופות לילד\ת יום ההולדת * קישוט המקום – דגלים, מוזיקת רקע שמתאימה לאירוע 
  • * שדרנות ופרשנות של מהלך המשחק הגדול  ניתן לקיים את ההפעלה בגנים ציבוריים, פארקים ואולמות

אז מוכנים !!! מסי ורונלדו כבר מחכים !!!

יום הולדת כדורגל של ספורט הולדת

כדורגל הוא הספורט הלאומי של ישראל. כל ילד מכיר את כוכבי הנבחרת ומעריץ את הקבוצה האהובה עליו. ספורט הולדת מציעה הפעלות שונות ומגוונות לימי הולדת ביניהן יום הולדת כדורגל אשר מספקת את חווית הכדורגל השלמה. החל מתלבושות שלמות, המשך בשדרן ופרשן מקצועיים וכלה בגביע ניצחון שיונף על ידי קפטן הקבוצה המנצחת. את הפעילות ניתן לערוך גם בפארק ציבורי או אולם מקורה.

יום הולדת כדורגל – משחקים תשעים דקות

משחק כדורגל הוא מן הסתם פעילות ספורטיבית שאמורה להיות מהנה. ילד היום הולדת ישמח לקחת חלק בפעילות יום הולדת כדורגל ולהיות קפטן ליום אחד. לנהל הקבוצה ולהביא לניצחון. כל פעילות שקשורה לילדים מוטב שתיערך במקום מתאים שישמור על ביטחונם ויאפשר את קיום הפעילות על הצד הטוב ביותר. ישנם כמה דברים שמומלץ לבדוק לפני שמזמינים פעילות כזו:

  • יש לוודא שהמפעיל מצויד בכל האישורים הנדרשים לקיום הפעילות. כאשר מדובר בפעילות מורכבת כדאי לבדוק שישנם מספיק אנשי צוות שאמונים על הסדר וההפעלה.
  • אמנם המפעיל מספק ציוד ותלבושת מלאה למטרת הפעילות אך כדאי לוודא שהמידות תואמות כדי שלא לגרום לאי נעימות.
  • פעילות ספורטיבית מיועדת גם לבנות ואין כל מניעה לשתף את כל מי שמעונין לשחק באופן שווה. כך גם נרוויח ערך מוסף של שוויון מגדרי.
  • המקום בו תתקיים הפעילות יהפוך למגרש כדורגל רק למשך אותו יום. בסוף האירוע יש לדאוג שהמפעיל או מי מטעמו מפנה את כל השלטים והקישוטים ומשאיר את המקום מסודר.
  • מומלץ לתעד את הפעילות באמצעות צילום ווידאו ולשמור אותו. תמיד כיף להיזכר.

אווירה ספורטיבית

כל אירוע ספורטיבי לא יהיה שלם בלי אווירה. ואווירה זה מעודדות. המעודדות ישירו שירים יבצעו ריקודים ויניפו פונפונים אל האוויר. מעודדות אמתיות מצוידות גם בתלבושת המתאימה והן יודעות להיות מתואמות באופן מושלם. הן יעמדו בצד המגרש ולא יניחו לשחקנים לרגע. באופן כללי הפעלה מוצלחת היא כזו שיורדת לפרטים הקטנים ודואגת שהכלי יהיה הכי קרוב למציאות. התלבושות צריכות להיות הכי אמתיות, השדרן אמור להלהיב את הקהל וכל גול צריך להיות מלווה בריצה לאורך המגרש ושאגות שימחה.

צרו קשר

ליצירת קשר

מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם