יום הולדת לבנים

יום הולדת לבנים מלא באתגרים ופעילויות ספורט

מה עובר במוחו של ילד יום ההולדת? האירוע אמור להתקיים בעוד פחות מחודש והוא כבר בעננים חולם על המסיבה בלילה ומתכנן את כל הפרטים הקטנים. מסיבת יום הולדת לבנים צריכה לכלול כל דבר שקשור לאקשן. חברת ספורט הולדת מציעה קונספטים מיוחדים אשר מיועדים לילדים. החברה המנוסה תקלע בול למה שהילד שלכם היה רוצה ותארגן לו הפעלה אנרגטית ומסעירה כמו שכל ילד אוהב.

יום הולדת לבנים – מה האפשרויות

בארגון הפעלה ליום הולדת בנים יש להביא בחשבון שהפעילות תתאים בעיקר לבנים. הבנות האמיצות שיצטרפו יוכלו לשחק כשוות בחברת הילדים. ישנן פעילויות שונות ומגוונות שניתן להזמין, להלן כמה מהן:

  • מסיבת כדורגל – קבוצת הבנים תחולק לשתיים ברצלונה נגד כוכבי ליגת האלופות. ילד היום הולדת יכנס למדי הקפטן והמשחק יצא לדרך. בשריקת הסיום כל המשתתפים יקבלו מדליות וילד היום הולדת יזכה בגביע נוצץ.
  • מסיבת כדורסל – משחק כדורסל בסגנון ליגת האן בי אי. הפעילות כוללת משימות כדורסל משעשעות, תחרות קליעות, כדרור ועוד. המשחק הגדול ילווה בקריינות מקצועית ופרשנות והמגרש יקושט בדגלים רבים. הילדים מקבלים תלבושת שלמה של קבוצות אן בי איי ומשחקים אותה שריקת הסיום.
  • מסיבת הישרדות מתאימה לבנים מגיל 6 ומעלה. הפעילות כוללת משימות מאתגרות שצריך לעמוד בהן, שיתוף פעולה וחשיבה עצמאית. פעילות זאת מומלצת לבנים שמחפשים מעבר לאקשן גם חשיבה ויצירתיות.
  • אם ילד היום הולדת רוצה להרשים את בני ובנות הכיתה, יום הולדת מסיבת ריקודים היא המתאימה ביותר בשבילו. בפעילות זו משולבים מספר הפתעות ביניהן קריוקי מטריף, מסיבת ריקודית קצבית ועוד.

בטיחות לפני הכול

מפעיל יום הולדת לבנים מוסמך ומנוסה יערוך את כל הפעילויות במקום מסודר עם כל מה שדרוש על מנת שהכול יתנהל כשורה. מומלץ לבדוק מראש שיש למפעיל את כל האישורים ושהוא מוכן לכל צרה שלא תבוא. הציוד צריך להיות תקין וחדיש ואנשי הצוות אמורים להיות מנוסים מיומנים ובעלי גישה לילדים.

במהלך הפעילות כדאי לוודא גם שהילדים מרוצים מהתנהלות העניינים ואם מתעוררת איזו שהיא בעיה אז ניתן לפנות אל המארגנים ולנסות לפתור אותה ביחד. בסופו של דבר יומולדת חוגגים רק פעם בשנה.

לא נמצאו תמונות
לא נמצאו סרטונים

צרו קשר

ליצירת קשר

מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם