משחקים ליום הולדת

משחקים ליום הולדת בנות ובנים

משחקי ילדים הם בדרך כלל פשוטים ונועדו למטרות הנאה וקצת תחרותיות. כולנו מכירים מחבואים, תופסת ודג מלח (או לפחות רובנו). משחקים ליום הולדת הם חלק בלתי נפרד מהאירוע עצמו. ספורט הולדת מציעה הפעלות לימי הולדת לילדים שמתחברים לצד הספורטיבי שלהם. החברה המנוסה פיתחה קונספטים מיוחדים שמתאימים לכל ילד ויהפכו כל מסיבה ליום כיף משעשע ומטריף. מגוון גדול של אטרקציות ותכניות מיוחדות לכל הגילאים ובאופן מותאם.

משחקים ליום הולדת – כדורגל, כדורסל או מרוץ למיליון

ישנם משחקים ליום הולדת שלנצח יישארו אתנו. כל ילד אוהב כדורגל או כדורסל וישמח להתחרות בקבוצה ביריבה ולנצח כמובן. עם השופט אף אחד לא מתווכח וכדורגל משחקי 90 דקות. אבל הפעלת יום הולדת עשויה להמשך יותר משעה וחצי. וישנם מספר דברים שכדאי להם גם אם אנחנו סומכים לגמרי על המפעיל המיומן:

  • אמנם כל מפעיל ידאג לשתייה ומנוחה (בעיקר כשמדובר בפעילות ספורטיבית) אבל זה לא מוריד מהאחריות שלנו כהורים להפציר בילד לשתות לפחות כוס מים בשעה.
  • חלק מהפעילויות מתקיימות תחת כיפת השמים. שמש זה נעים וטוב אבל מומלץ להגיע מצוידים בקרם הגנה שישמור על הילד מפני קרינה.
  • יש להסביר לילדים שמדובר במסיבה ובמשחק חברותי ולא בזירת קרב, האירוע כולו אמור להיות ספורטיבי ומשעשע וצריך גם לדעת להפסיד בכבוד.
  • לא מומלץ לאחר לפעילות כך הילד יכנס מיד לאווירה ויחווה את כל התכנית באופן מושלם.
  • מזמינים את כל הילדים. אפ ישנו ילד שמשום מה לא עומד להיות מוזמן יש לנהל עם הילד שיחה ולהבין מה הסיבה לכך.

לנצח יום הולדת

בסופו של יום, לאחר שמסתיימת הפעילות המהנה וכל אחד חוזר לביתו אפשר לשוב לשגרה. הילד מצדו בוודאי יהיה עייף אבל זה לא ימנע ממנו להתחיל לחלום על היום הולדת הבא שיגיע בעוד שנה בדיוק. בכל אופן, אם בחרתם במפעיל מהימן אשר קיבל המלצות טובות לאורך זמן, אין סיבה שלא תבחרו בו גם בשנה הבאה. תוכלו גם להמליץ עליו להורים אחרים ובכך לאפשר גם לילדיהם ליהנות מההפעלה המאתגרת. והכי חשוב לא לשכוח ליהנות מהיום המיוחד הזה.

משחקים ליום הולדת בנות ובנים

לא נמצאו תמונות
לא נמצאו סרטונים

צרו קשר

ליצירת קשר

מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם